חדרי קירור עם 3 שנות אחריות
בניית חדרי קירור 100% שביעות רצון
בניית חדרי קירור בכרטיס אשראי

איך לשלב את חדר קירור בעיצוב החנות?

הרבה רשתות של שיווק מזון ומזון קפוא ובשרים מתמודדות עם מספר אתגרים לא קטנים. יש תחרות גדולה בין הרשתות, הכוח של הקנייה הולך ונשחק וכל המודעות של הצרכנות היא בהתפתחות טכנולוגית מרשימה ומואצת.

לכן הסיבות הללו גם יכולות לגרור לפגיעה לעיתים בעסקים של הרשתות. אך למרות הנתונים הללו מסתבר שקצב הצמיחה רק עולה ומדי שנה מופיעים להם חנויות וסופרים חדשים, לפחות עשרים במספר. כשמתכננים עיצוב חנות של מוצרי מזון, חייבים לקחת בחשבון דברים רבים. כמו כן, צריך לדעת כיצד לשלב בחלל החנות בין כל המקררים והמדפים בחנות שתהייה הרמוניה וגישה נוחה לעובדים ומעבר ללקוחות ומעל לכל רצון לקנות ולשלוף מהמדף. אז איך עושים את השילוב הזה בין הכל?

עיצוב חדרי קירור

עיצוב חנויות מזון להגדלת מכירות

בכל עיצוב של חנות מזון או סופרמרקט חשוב במיוחד לשים את כל תשומת הלב על הצורה שהמוצרים מוצגים מול כל לקוח. כיצד מגוון הלקוחות עומדים מול המוצרים, איך כל מחלקה מסודרת בחלל, האם יש שלטי שמכוונים את קהל הלקוחות למקומות מסוימים. האם יש מחשבה נבונה לגבי עיצוב עמדה של מכירה באזורים שונים ועוד כהנה וכהנה. בעת תכנון עיצוב של משרדים וחניות נעשים שימושים באלמנטים מודולריים שהם מעניקים כמה פתרונות ומתפרס לכמה היבטים לוגיסטיים כמו כוח אדם, שינוע ואחסון וכו'.

מומלץ להשלים את כל עיצוב החלל עם מידוף איכותי, חלון תצוגה, עמדת מכירה ייחודית ומסוגננת, אזור אימפולסיבי למכירה, סידור של מוצרים על סטנד ובמה. וגם תכנון של מדפים של חטיפים, מדפי ירקות ופירות, כל אלה מוכרחים להיות מעוצבים מלוא תשומת הלב ולבלוט עם רעיונות עיצוביים יוצאי דופן מחנויות אחרות.

בחנויות אחרות כמו חנות אטליז- חנות לממכר בשר, העיצוב חייב להתחשב בכל חדרי הקירור הדרושים, שם יש חדרי קירור וחדרי הקפאה, שדורשים אזור מסוים שאליו יש גישה נוחה. חשוב שהמנועים של המקררים יהיו כלפי חוץ ולא לפנים חלל המרכול שכן הם עלולים לחמם אזור אחר בחנות לכן רצוי שיהיו צמודים לקיר ושהמנוע יהיה כלפי חוץ.

עיצוב קמעונאי

חנות עם עיצוב חדר קירור תעשייתי

פערי המחירים בין הסופרים, המכולות והחנויות לא משמעותיים מדי על מנת לגרום ללקוח להעדיף רשת שיווק אחת על השנייה. לכן, במקום שבו המחיר מהווה פחות משמעות, העיצוב הקמעונאי הוא זה שתופס תאוצה. התכנון של עיצוב הקופות, תכנון עיצוב כל מחלקה ומחלקה, עיצוב פנים מסחרי יעיל, עיצוב השטח הקמעונאי, שימוש במבחר אלמנטים שהם חזותיים בעלי טכנולוגיה שונה ועוד.

ירקות, יין, מעדנייה, גבינות ועוד חשיבה שהיא לרוב מחברת בין עיצוב פנים מסחרי עם הגדלת מכירות בסופר, היא החשיבה להצלחה של כל עיצוב חנות מזון, סופר או מרכול. התהליך מתחיל כשמאפיינים את הצרכים של הלקוחות, ונותנים דגש גדול על ההבדלים בין האחרים המרכזיים ברדיוס הגיאוגרפי.

כמו כן, מעצבים את החלל כמכלול כבר מרמת גיבוש קונספט עד לסופר ולכל היבט פרטני כמו עיצוב מחלקות בסופר באופן קפדני ומהודק. למשל, תכנון מחלקה של ירקות עם שילוב של אלמנט של סלסלה כפרית, עם מפה משובצת, כמו כן תכנון של מחלקת יינות עם מדפים ברורים לכל מותג ומותג ועם הדגשה ברורה של כל מבצע שחל והוא אטרקטיבי במיוחד.

גם התכנון של מחלקת הגבינות כשהיא מבוססת במקרר ויטרינה של גבינות ומעוצבת בעמדות מיוחדות וכן ניתן לטעום ולהתרשם מחלק מהגבינות, חשוב שהעיצוב יעשה חשק, יעורר את בלוטות הרוק אצל כל אדם שעובר ליד הגבינות הירקות וכל אזור אחר, על מנת שירצה לשלוף מהמדף ולהכניס לסלסלתו.

נכתב בשיתוף דניאל וקנין אדריכל מומחה

לקבלת פרטים נוספים מלאו את פרטיכם או חייגו – 1-700-502-503

איך לשלב את חדר קירור בעיצוב החנות?
5 (100%) 2 votes
כל הזכויות שמורות - אגריקור, שירותי חדרי קירור בע”מ 2018 © אקסטרה בניית אתרים | קידום אתרים

 

חייג עכשיו
נווט אלינו